čtvrtek 25. dubna 2013

Aleluja!

Tak mě vzali jak na obchodní akademii, tak na gymnázium. Moje volba je celkem jasná, protože už od začátku jsem měla obchodku jako náhradní možnost a jsem tedy ráda, že ten gympl vyšel. Takže tam zítra s mamkou odneseme zápisový lístek. :)
  Skoro jednu třídu zabere naše škola. ;D Z naší školy si tam dávala přihlášku skoro půlka všech deváťáků, a až na opravdu pár vyjímek nás vzali. Ano, musím nás pochválit. :D

A konečně máme teplo co? I když tohle je moc, těšila jsem se na klasické jaro, ne tohle.. to už je jako léto a to vedro, jestli bude trvat moc dlouho, tak mě bude taky štvát.
   Jinak v úterý jsem si byla konečně zaběhat! :D A dneska asi půjdu znovu.. Nevím, nějak mě to chytlo. Strašně mě to baví. Nejradši bych chodila denně. :D

A co vy, co jste dělali přijímačky? Kam vás vzali? :)

                                                                            :3

Žádné komentáře:

Okomentovat