sobota 13. dubna 2013

Oslava a cvičení

Dneska měl můj bráška oslavu svých už druhých narozenin. Jak to tak chodí, měli jsme dort- dobře tak dva dorty, chlebíčky, zákusky, různé brambůrky, tyčinky a já nevím co ještě.
   To je vždycky jak naschvál, protože jsem se nedávno zase odhodlala začít cvičit a jíst trochu zdravěji, krátce na to měla narozky mamka, ted bráška, za dva týdny ségra a hned pak za týden já. Úžasný. :D
   Ale vlastně to nebylo až tak špatný, měla jsem dva kousky dortu, pak pár bonbonů z bonboniéry a na nic dalšího jsem už neměla chuť.
A před chvilkou jsem docvičila jedno cvičení s Blogilates. Musím říci, že jsem ji objevila teprve nedávno, ale hrozně jsem si ji oblíbila. Do nedávna jsem cvičila s Jillian, ale tohle mě baví víc. Je taková sympatická, strašně příjemná a ani to není moc dlouhý, takže to můžu cvičit i v den, kdy nemám moc času. Spoustu jejích cvičení trvá třeba jen okolo 10 minut.
  Teď si asi půjdu pustit nějaký film, nejspíš Super náhradník. Neznáte nějaký pěkný film? Nejlépe nějakou komedii nebo něco romantického. :)

Jinak Vám přeji krásný zbytek dnešního dne ;)

2 komentáře:

  1. Tak přeju bráškovi všechno nejlepší :) no já taky začala zase cvičit a taky už jsem navštívila blogilates, ale ještě jsem to nezkoušela :DD jinak přidám si odkaz na tenhle blog na můj a tamten mám dát pryč teda?

    OdpovědětVymazat