úterý 23. dubna 2013

Přijímací zkoušky

Obchodní akademie: Na to, že to byla obchodka a jako druhou mám gymnázium, tak z těch napsaných přijímaček nemám vůbec dobrý pocit. Což je trochu v háji, protože pochybuji, že by se mi gympl nějak povedl.
   V každém případě mě překvapil ten průběh. Mohli jsme sedět 2 v lavici a ještě byly 2 lavice vedle sebe, takže jsem vedle sebe měla kámoše a nějakou holku, a všichni jsme měli stejný test. I u nás ve škole při normálních testech jsme na dvě skupiny, natož na přijímačkách. ;D
   Mohli jsme používat i kalkulačku, to na tom bylo fajn. Ta paní učitelka (?) řekla, ať si vyndáme psací potřeby a můžeme začít. Všichni si tam vyndali jednu propisku a já s kámošem, takový slušňáčci, hned radši 2 propisky (co kdyby náhodou) a ještě tužku. ;D
   Abych řekla pravdu, nejvíc jsem se stresovala den před tím a v ten den ráno. Je to divný, měla jsem sevřený žaludek, a to obvykle nemůžu jíst, ale tentokrát, snad poprvé v životě, jsem se i s tím sevřeným žaludkem cpala jak neurvalá. :D Nervozita mě přešla, když nám rozdala testy. Nevím, prostě jsem to brala nějak s humorem. Já vím, že je to asi chyba, že jsem to měla brát vážně, ale tak co už. Já se na gymplu polepším. :D


Gymnázium: No upřímně.. čekala jsem to horší. Nepřišlo mi to nějak těžký. To když jsem tam byla na přijímačkách nanečisto, tak to bylo těžší a co mám doma loňský, tak to taky bylo těžší. Ale matiku budu mít asi blbě nebo.. prostě všechno mi to šlo nějak snadno a pak mi ještě zbyl čas.. to je divný. :D Čeština a všeobecný.. uvidíme jak to dopadne, tady sama nevím, jestli jsem to vlastně uměla nebo ne. Ty SCIO testy nenávidím ;D A nervózní jsem tak zas tak moc nebyla, akorát ráno po cestě na gympl, jinak to bylo v pohodě. A i ty lidi tam byly takový.. milý. Když jsme tam s kamarádkou byli odnést přihlášku, tak tam všichni bručely, dneska to bylo fakt dobrý.

A zítra bych se měla dozvědět výsledky. Jaktože už to skoro každý ví! :D
A ještě se dneska učit na zemák všechny průmysly. Upřímně, umím jeden, a to potravinářský- a neučila jsem se to. Aha. :D Ale dneska už bych si fakt šla zaběhat, tak asi teda půjdu.

Jinak, co vy? Dělali jste někdo přijímačky? Kam? A jak Vám to šlo? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat