pátek 19. dubna 2013

Shrnutí

Protože se mi blíží přijímačky -už v pondělí a v úterý :( , zůstala jsem dneska doma, abych si ještě něco spočítala. Rodiče v tom problém neviděli, když se fakt budu učit, tak proč by ne. Vstala jsem o půl desátý, udělala si snídani a šla k televizi se najíst. Asi tak v 10 h. jsem si sedla nad matiku a od té doby tady sedím. Dobře, tak asi tak nějak do 11:45, pak jsem se na chvíli přihlásila na fb a na všechno ostatní, abych si odpočinula, no a napsal mi můj bejvalej- nevím co tak najedou, zničehonic. Do teď se mnou ani nemluvil, když jsme někde byli, že jsme se jako kámoši potkali.
    Ty jo ale musím se pochválit, protože mi ta matika dá se říct vychází, ne sice všechno, ale většina jo (musím to zaklepat). Omlouvám se, že jsem tady byla tak neaktivní už na začátku, ale musela jsem se učit. Pochopte, že je to pro mě fakt důležitý, takže jsem se týden před tím začala učit (dřív jsem na to z lenosti kašlala) a ještě jsem to musela zkombinovat s cvičením a normálně se školou. Chtěla jsi si jít zaběhat, myslím, že to bylo úterý?, ale to jsme pak jeli s rodiči koupit novou bundu a zabralo nám to skoro celé odpoledne. Objeli jsme několik obchodů a já se pak samozřejmě rozhodnu, že se chci vrátit do toho prvního. :D Ale tak nakonec jsme nakoupili.
   Pak jsem měla v plánu, jít dneska ráno, když jsem doma, protože mi bylo jasné, že celé dopoledne počítat nebudu, ale u nás prší. :/ Jak naschvál.
   Pane jo, ty nervy z pondělka začínám mít už teď, a to je pátek. Co budu dělat v pondělí? Ale abych řekla pravdu, víc se bojím úterý než pondělí. V pondělí jdu no OA, tam se dělají všeobecný a spoléhám na to, že to nějak dám- navíc zatím se tam pokaždé dostali skoro všichni, protože půlka z nich co se tam prý dostala se dostala i na gympl, tak šli tam. Ale v úterý jdu na gymnázium, to bude teprv něco. SCIO testy nenávidím. Když jsem tam byla na těch přijímačkách nanečisto, tak jsem měla půlku bodů, a potřebuji alespoň 3/4. No uvidíme.
   A dneska odpoledne hlídám, to bude taky něco, protože je chudák nemocný, takže je docela protivný.

Jinak Vám přeji krásný zbytek dnešního dne! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat