středa 8. května 2013

Deníček & Arašídové máslo

Ano, jo, proč ne. Takže tu písemku, ze které jsem se v pátek tak krásně vyvlíkla, jsem stejně psala. V pondělí, jen co jsem přišla do školy, začala první hodina (matika)- jo holt tam většinou chodím těsně před zvoněním- a učitelka už tam čte naše jména, co chyběli jen v pátek, a že si teď hned napíšou písemku. Ale dostala jsem 2! Ani nevím, jak se mi to povedlo, fakt jsem vůbec netušila co to je, ale vzhledem k tomu, že ostatním vysvětlovala novou látku, tak jsem se alespoň "mohla" kouknout do učebnice na nějaké ty vzorečky. Ale už to celkem začínám chápat. Dobře já. :D
    Alespoň že je dneska zase volno, středa je ve škole nejhorší den. Sice máme do 12:50, ale začínáme v 7:10 a ještě ke všemu máme úplně ty nejhorší předměty (KoAj, Děj, Nj, Aj, Čj, Z). Je fajn mít všechny jazyky v jeden den a ještě ke všemu v podstatě po sobě. Už jsem dneska aji cvičila, takže dnešek už mám splněný, uvidíme, co budu dělat odpoledne. Asi se se ségrou koukneme na jeden film, máme nahraný Americké psycho.
 
Předevčírem jsem si poprvé koupila arašídové máslo. Jo, byla jsem zvědavá jaké je, když o něm tolik lidí píše a tak si ho vychvalují. Když jsem ho ochutnala, nebylo to nejlepší, dá se říct, že mi to vůbec nechutnalo a bylo mi z toho blbě. Přišlo mi nějaké divné, takové.. já nevím slané? Najednou jsem nechápala, jak jsem za něco takového mohla dát 60Kč nebo kolik. Ještě v ten den jsem si ho nakonec zkusila dát ještě na toastový chleba s banánem a skořicí, ale ani s tím mi to moc nechutnalo. Ale světe div se, další den ráno jsem se neskutečně těšila si ho znovu dát, ani nevím proč, a opravdu už mi z něj nebylo tak špatně, v podstatě mi chutnalo. A celé dopoledne ve škole jsem se pak těšila domů, až si ho dám znovu. Dneska je to třetí den, a chutná mi ještě víc. Asi jsem mu už přišla na chuť. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat