pátek 31. května 2013

Něco jako "novinky"

Dneska jsem (opět- jako už většinu pátků teď) zůstala doma. Ne! Vážně tu školu neflákám! Ale řeknite.. Poslední měsíc na základce a pak přestup na gympl. Nevymlouvám se na to, ale ve většině předmětů už mám známky jisté a téměř uzavřené (obzvlášť v těch v pátek- pátek máme letos celkově takový volnější).
A co mi kamrádka říkala (co má sestru na gymnáziu), tak se musí i domluvit s učiteli na tom, jestli v ten a ten den na tu hodinu nemusí jít a může jít k doktorovi.
Všichni učitelé nám teď stejně říkají, že už nás nebudou dusit (proto už skoro žádné testy) a ať už se jen chystáme na Anglické zkoušky KET (12. 6.) a na obhajobu seminární práce (20. nebo 21.6.).

Původně jsem jakože měla v plánu si jít zaběhat - sem dopoledne doma a většina lidí je v práci nebo ve škole, takže by mě nikdo neotravoval pohledem (nesnáším, když jdu běhat a všichni na mě najednou zírají), ale to počasí mi nějak nepřeje. Nebo alespoň u nás prší a prší. Kdyby alespoň nepršelo, to mokro bych zvládla. Tak nic no, tak si dám za chvilku jen jedno cvičení na nohy od Jillian.

Jo a musím vám něco říct! Jsem zamilovaná! :O U nás v "obchodním centru" otevřeli nový obchod. Claire´s. Bože můj, jak já ten obchod miluju! Nakupovala jsem tam sice jen párkrát v Anglii, ale ty věci co tam měli. Najednou mě fakt naštvalo, že není i u nás. A teď konečně!

A konečně už jsem si koupila nový šaty. Nevím teda jestli si je na konec školního roku vezmu, protože oni teď vymýšlí něco úplně jinýho, ale i tak. Jsou úplně boží a po slevě stály jen 500Kč (a hlavně mi strašně sluší!). A pak ještě jednu černou sukni s vysokým pasem. Koupila jsem si toho víc (košili, různý tílka,..), ale z tohohle mám největší radost. :)

Nic tak já zase běžím, nevím teda co budu dělat. Ono.. co se dá v tomhle počasí dělat. Cvičit budu asi odpoledne, protože teď přijde mamce kámoška a protože je kuchyň vedle mého pokoje a bráška furt lítá z místnosti do místnosti, tak si to nechám, až tady nebude. No asi si pustím nějaký film. Tak se mějte! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat