pondělí 27. května 2013

"Setkání studentů"

Dneska ve tři se na gymplu konalo "Setkání studentů", aby jsme se ještě před zářím viděli, seznámili,.. Na to, že se tam dostala skoro jedna celá třída od nás ze školy (většina od nás ze třídy, ano ano, jsme chytrý), tak se to v tom celkovým počtu nakonec nějak ztratilo, a jsem ve třídě jen se čtyřmi od nás.
Už nám tam totiž řekli, kdo je v jaké třídě, koho máme za třídního a naší třídě (konečně zase budu po 2 letech A!!) i učitele na matiku a fyziku.Objevil se tam i jeden učitel, který už u nás někdy na podzim zaskakoval na matiku za naší třídní -bylo to asi na měsíc, ale bylo to peklo- nic od něj nikdo nechápal a i z látky, ze které jsme měli max. 3, byla ta 3 právě nejlepší, a ještě to měli třeba jen dva žáci, ostatní 4 nebo 5. Ještě že ho nebudeme mít my ty jo.
Jinak spolužáci vypadají hrozně mile, přátelsky, prostě v pohodě, tak snad to tak bude. A ta třídní, na to, že na první dojem nepůsobí 2x mile, tak je taky strašně milá (dobře, byli jsme s ní hodinu, ale i tak).
A někdy v červnu máme další setkání. Je fajn, že tam zvou přímo nás, a ne rodiče (jak to na některých školách u nás je). :)

Teď už u nás jen přežít obhajobu seminární práce (achjo, ještě nemám tu konečnou prezentaci), a pár písemek, ale těch už fakt jen pár, protože ve většině předmětů už mám tu známku jistou a nic moc tam prostě psát nebudeme. A ještě musím sehnat nějaký pěkný šaty na konec školního roku. Jo, a ještě boty! :D

Jinak jsem se konečně dostala do cvičení. Konečně mě to zase chytlo a nemusím se do toho nutit, ale spíše to potřebuji. Dneska jsem chtěla mít volnější den, navíc mě ještě od předevčíra (jo, i včera jsem cvičila) bolí nohy, takže.. Ale nakonec jsem si dala alespoň Squaty s Cassey. Nevím proč, ale už pár dní mě bolí v kolenu. Chvilkama cítím, jak to úplně křupe. Co jsem se tak bavila s lidmi, tak mi říkali, ať s tím načas přestanu, že by to třeba přešlo, ale prostě Ne! Nemůžu! :D

No nic, já pádím dělat tu prezentaci a pak se (snad) učit. Tak zatím. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat