čtvrtek 13. června 2013

"Setkání studentů 2"

10. června jsme se my, budoucí žáci čtyřletého gymnázia, opět sešli. Tentokrát proto, aby jsme si napsali test z angličtiny. Asi kvůli tomu, aby nás pak mohli rozřadit do skupin. A ten test byl hrozný. :D Čekala jsem nějaké základy, ale už i kvůli tomu, že ten test byl SCIO, tak jsem ho nějak nezvládala- scio prostě nesnáším. Většinu otázek jsem ani nepochopila nebo jsem jí nerozuměla. A co se týče času, tak jsem to taky stihla tak tak- a to jsem ještě nějaké otázky vynechala.
Ale viděla jsem další lidi, s kterými budu ve třídě. Nějací sice zase chyběli, ale už jsem viděla i některý, co tam nebyli minule. Všichni vypadají úplně v pohodě, mile, přátelsky,.. tak snad. :) Je nás asi 33 (?) a z toho, tuším, tak 9-10 kluků. 
   Po testu následovala schůzka rodičů, kde nám řekli už i některé učebnice. Na to, že nám při prvním setkání naše třídní slibovala, že se dozvíme skoro všechny, abychom si je mohli koupit, tak nám řekli jen český jazyk, matematiku a psychologii. :D
Ale potěšili mě, protože prý budeme mít jedno pololetí jako tělocvik plavání. A to já ráda. :)

No to je zatím tak nějak všechno, tak příjemný večer a já se pádím dívat na ordinku. ;D


Žádné komentáře:

Okomentovat