sobota 6. července 2013

Americký týden

Snad skoro každý ví, že je tento týden v Lidlu Americký týden. Jak já jsem se na to těšila! :D Já prostě miluju Ameriku a všechno, co se jí týká!! :D
Původně jsem tam šla jen pro Arašídové máslo, ale jakmile jsem se dostala do části, kde byly výrobky z tohoto týdne, musela jsem se začít krotit, abych to nevzala tak nějak všechno. Nakonec jsem si se ségrou koupila jen toto:




Tu pizzu a cibulové kroužky jsem koupila spíše ze zvědavosti. Zajímalo mě, jaká asi bude Pizza Hot Dog, a ty cibulové kroužky jsem v životě neměla.
A pak jsme tam šly ještě jedno kolo a dokoupily Chicken Nugets. Ty už jsme si i udělaly, ale upřímně jsem to čekala lepší. :D


Popravdě jsem si tam připadala jak nějaká trapka. Ze začátku jsem tam lítala s letákem v ruce a snažila se najít konkrétní věci- do Lidlu normálně nechodím, no. :D A jakmile jsem tam objevila ten regál, kde bylo všechno, úplně jsem se rozzářila a po celou dobu jsem zářila jak.. ani nevím co. Každému stačí ke štěstí něco jiného. :D

Jinak se tam asi budu muset ještě vrátit a vzít si ještě nějaká arašídová másla (pokud je budou mít), protože jsem tam byla v pondělí, a už je jedno pryč. :D

Vím, že to není moc zdravé, ale tyhle věci moc často nejím, a jednou za čas se svět nezboří.


Žádné komentáře:

Okomentovat