sobota 27. dubna 2013

Po roce na kole

Ano je to tak, dneska jsem konečně vytáhla své kolo a jela se se ségrou projet. Nějak jsem neměla co dělat, tak jsme šly. Byly jsme teda jen na cyklostezce, protože se mi po roce nechtělo hned někam na silnici, i když by to třeba byla ta, kde projede pár aut. Chtěla jsem se nejdříve jen tak projet, "oprášit" si to. Počasí bylo krásné, tak co by ne. :)
   Ještě mám v plánu si dát nějaká cvičení od Blogilates. Včera jsem si jich večer dala pár na nohy a totálně mě to unavilo, jen jsem se šla umejt a hned jsem usnula. :D
Možná bych ještě mohla udělat úkol do němčiny. Napsat něco na téma "Moje plány po ZŠ". Zítra na to moc času nebude, ale tady je problém vymyslet, co mám vůbec napsat. Jako netuším. :D

No nic, já zas pádím, tak se mějte! :)

Large


Žádné komentáře:

Okomentovat