pondělí 15. dubna 2013

Pondělí 15.4.

Tak jsem dneska sama sebe ráno překvapila, a nečekaně jsem vstala v 5 hodin, abych si ještě stihla zacvičit (měla jsem to v plánu, ale to už několikrát, až dneska se mi to povedlo). I když asi nebyl nejlepší nápad cvičit na lačno, pak mi bylo celkem blbě. :D Tak pro příště (snad nějaké bude?).
   Dneska bylo nádherné počasí. Konečně je ta strašná zima pryč a máme tu teplo. I když chvilkama to bylo fakt moc a jestli v létě budě ještě větší? On si člověk nevybere..
  Jinak ve škole.. paráda. Učitelé tam byli všichni strašně příjemní, nevím proč, a furt tam na nás řvali a strašili nás z přijímaček. Jako by už někteří nebyli vynervovaní dost. Třeba v matice nám rozdala čtvrtletky a je teda pravda, že průměrná známka třídy byla 3,7 ale tak jako. Celou hodinu tam na nás řvala, že nechápe, jak se může většina třídy hlásit na gympl, když nic neumíme. Že na gympl nepatříme a že by ji zajímalo, co chceme předvést na přijímačkách, že konkurence bude veliká. Jako pardon, ale určitě mají na jiných škola ostatní žáci z matematiky samé jedničky. No v češtině na nás zase začala jiná, že prý ať nikde neříkáme, kdo nás učil češtinu, že se za to stydí čím dál víc. Přitom tak půlka třídy má 1,2. No dobrý.
  Zítra máme nějaký úklid okolo školy (osmé a deváté třídy). Tak alespoň nepíšeme z přírodky (dlouhý jak něco) a nemáme ani tělocvik. Abyste to nechápali tak, že nemám ráda pohyb tak.. Samotný pohyb mi nevadí. Když se k tomu odhodlám, ráda si doma zacvičím, projedu se na kole, jdu na brusle nebo si jdu zaběhat, ale školní tělocviky, to nee. Furt tam dělejte něco na známky a poslouchejte jeho řeči, protože se mu věčně něco nelíbí. Ale abych řekla pravdu, už poslední skoro 2 týdny je nějakej milej, hodnej.. I na mě, chápete? :D Asi se praštil do hlavy nebo se fakt těší, že se nás za chvíli zbaví.
   Když by bylo zítra také nějaké normální počasí, chtěla bych si jít zaběhat. Neskutečně mě to dneska lákalo, ale nemohla jsem no, nebyl čas.

A co jste dneska dělali vy, když bylo tak krásně? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat